دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی بر ضرورت حمایت جدی و همگانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: شعار امسال دهه امر به معروف و نهی از منکر قیام حسینی، مردم مطالبه گر و مسئولان پاسخگو است و امیدواریم حمایت خود را از آمران به معروف و ناهیان از منکر در عمل نیز نشان بدهیم.

او افزود:ما انتظار داریم مردم عزیز همان طور که برای امام حسین (ع) از جان و مال خدمت می‌کنند و فلسفه قیام عاشورا هم امر به معروف و نهی از منکر است در این زمینه هم تلاش وافر داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان  آذربایجان شرقی  با بیان  اینکه  متاسفانه این فریضه فراموش شده و فرهنگی بی تفاوتی جای آن را گرفته است ادامه داد: در مقابل فرهنگ بی تفاوتی وظیفه ستاد این است که این فرهنگ بی تفاوتی را از جامعه بزداید که انتظار داریم همگان در این زمینه کمک حال ما باشند، وظیفه دیگر ستاد زمینه سازی برای امر به معروف و نهی از منکر برای آحاد مردم جامعه است اصل وظیفه ما احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.